Thursday, October 7, 2010

CINTA DI BANGKU SEKOLAH


bila bosan jew mesti ngat pasal kenangan...kenangan masa sekolah,kolej ataupon nga kawan2...ada yg manis,pahit xkurang yg sakit hati...hurrmmm...lg best bila ngat kenangan sepanjang bcinta...wahhh....apakah bole diundur kembali masa yang blalu agar kenangan 2 sentiasa berlaku...CINTA!!!!bagi aku 1 anugerah TUHAN kurniakan kat setiap manusia utk saling saling mencinta..cinta aku hanya 1...pada dirinya...wanita yg hadir dalam hati aku sejak 4 tahun dulu...dari aku dibangku sekolah..first jumpa di library sek...time 2 nak exam SPM...study katakan,pas abis sesi pembelajaran terus ke library nga kawan2 utk ulangkaji plajaran...selalunye subjek ADD MATH....subjek paling aku geruni di zaman psekolahan dulu....pas2 jupela minah nie...nma ZALIYANA BT HAJI YUSOF...pendam perasaan dah lama....tp lma kmudian bru berani mintax nom tel dia dri kwn dia....huhuhu...bla ngat blik mcm kelakar jew...pas dapat nom dia dari kwn dia,xtau nak wakpe...takut smacam je rasa...nak call or msg...pkiran duk pk adakah si dia layan atau x....aku cba branikan dri miscall jew....hahhaah...biasa r..tektik bdak2 zaman sek dlu...hahahha...time 2 hari jumaat...aku miscall time sblum jumaat...pas blik jumaat trus mnuju ke bilik cari phone...hati makin bdebar bla tengok 1 msg blum dbaca...msg 2 dari si dia...btanya "SAPE NIE"....pas2 mulala berbls msg....hahhah....lma kmudian bla da slalu msg aku rasa aku da rasa serrasi nga si dia...si dia cantik,baik,sopan n pandai ambik hati....thanx u syg....i really love u.....

0 comments:

Post a Comment